Denna vecka...

Denna vecka smäller det. På söndag åker vi till Indien! Jag har inte riktigt fattat det än tror jag, men det blir mer och mer påtagligt för varje dag. Alla vaccin är tagna (åtta sprutor + två gånger drickvaccin, och så lite malariatabletter på det), ryggsäckar är inköpta, apoteket har närapå tömts på vätskeersättning, värktabletter, myggmedel och annat skoj, och pass och biljetter ligger redo. Trots att jag fortfarande har en del att göra så får denna vecka gärna gå fort, är så tråkigt att vänta. 
 
Som jag nog har skrivit så kommer jag flytta ut ur min lägenhet här i Växjö på lördag. Har därför börjat packa ihop även lägenheten. Hyllor och skåp börjar gapa tomma medan golvet fylls av flyttkartonger och väskor. Ser riktigt trist och omysigt ut, men så är det alltid att packa. 
 
Det har varit glest med inlägg nu på ett tag, men jag ska försöka skärpa mig när jag väl kommer iväg. Vid tillgång till Internet lovar jag att i alla fall titta in och säga hej. :) Klassen har också planer på att skapa en gemensam blogg som vi kommer skriva om våra äventyr i. Den tycker jag absolut att ni ska läsa, så får ni se allt vi hittar på även ur någon annans synvinkel. :) Så fort vi får orning på den så ska ni få adressen.

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof Hjertberg

Vi är med Dig.... kramar Mm&Mf

2012-12-12 @ 10:25:45
Postat av: Anonym

Och vi också!!Alltid och överallt <3

2012-12-14 @ 15:17:34
Postat av: Anonym

Och vi också!!Alltid och överallt <3

2012-12-14 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0