Reseblogg

Jag vet inte om ni är några som kikar in här ibland fortfarande? Kan ju lugnt säga att jag försummat er i så fall.. Som i märkt har jag ingen vidare blogglust för det mesta nu för tiden. Enda gången den infinner sig är när jag varit ute och rest och har mycket att berätta och många bilder att visa. Därför har jag nu bestämt att detta från och med nu är en reseblogg. Jag slipper tänka på bloggen så ofta och få dåligt samvete för att jag inte skriver, och när jag sedan varit ute och åkt så fylls den med bilder och berättelser för den som är intresserad av att se och läsa. Låter väl bra?? :)

Jag var faktiskt i London förra veckan, och det ska jag såklart berätta om. Stay tuned! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra idé!

2012-02-08 @ 19:14:06
Postat av: Elaine & Bengt-Olof

Härligt.... kramar Mm & Mf

2012-02-11 @ 08:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0