Lägenheten

Idag sa jag upp min lägenhet här i Växjö. Från och med första januari 2013 är den inte längre min. Det känns lite konstigt såklart, det har varit ganska fint att bo här. Men jag känner mig mer än redo att gå vidare mot till andra platser. I lite mer än två år har jag bott här på campus. Ja, jag säger på campus, och inte i Växjö, för även om campus ligger i just Växjö så kan jag inte påstå att jag känner till staden så värst väl. En av nackdelarna med vår lilla campus-bubbla. Det jag sett av Växjö är vackert, men jag har svårt att föreställa mig att jag någonsin kommer bo här på riktigt. Tror det är för litet för mig. 
 
En stökig kväll i lägenheten
 

Annars rullar det mesta på som vanligt. Är nu tillbaka efter min en och en halv vecka långa sjukfrånvaro, vilket såklart är lite stressigt, men jag känner ändå att jag har koll på läget. Mail angående C-uppsats är utskickade till både höger och vänster, och snart kan vi sakta börja håva in krokarna och se om vi får napp någonstans. Spännande! :)

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof Hjertberg

Spännande..... ryggsäck och liggunderlag ??.. för det blir väl inte Hilton ?... Vi hoppas att det blir en givande tid ute i världen.. Kramar Mm&Mf

2012-09-26 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0