En weekend i världens bästa land

I fredags morse tog jag tåget till Köpenhamn och åkte därifrån vidare med flyg till en av mina favoritstäder Zürich. Där skulle jag vara till tisdag förmiddag och hänga med min fina vän Samuel. Pepp! Förutom en enda dag så bjöd staden på ett fantastiskt fint sommarväder. Vi solade i parker, strosade runt med en glass i handen, drack vin och åt pasta och hade det allmänt bra. Hann även med att umgås med vår vän Gustav som också befinner sig i staden för tillfället. Den regniga lördagen var också fin, vi passade på att gå på bio och teater, och när regnet upphörde på kvällen gick vi ut och dansade tills solen gick upp. En snabb visit hos min före detta värdfamilj hann jag också med innan planet återigen lyfte mot Norden. Det var en kort, men helt underbar minisemester. Tänk att några få dagar kan ge så mycket ny energi! :) 
 
parkhäng
 
SommarZürich
 
Med fina vännerna! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0