Besök i Berlin

Hej bloggen! 
 
Nu sitter jag här i biblioteket igen. Det regnar ute, vilket suger lite. Men hellre idag än den senaste veckan. Jag har nämligen haft besök här hos mig i Berlin i fem dagar. :) Johanna, Daniel och Martina kom hit och hälsade på, och det var några riktigt perfekta dagar! Man skulle kunna sammanfatta det med följande ord: sightseeing, öl, extreeeeemt mycket onyttigheter, luftmadrasser, Halloweenfest, loppmarknad, vin, fotoautomat, mycket tunnelbana, lite shopping, lite mer sightseeing och lite mer onyttig "mat". Jag låter helt enkelt bilderna tala för sig själva. 
 
Nu blir det tre dagar av hårt plugg innan jag återigen får finbesök! Men mer om det senare :)
 
I'm sitting here in the library again. It´s raining outside, which kind of sucks. But better now than the last week. I had a visit here in Berlin for five days. :) Johanna, Daniel and Martina came here and we had some really perfect days! The could be described in the following words: sightseeing, beer, a lot of unhealthy food, air mattrass, Halloweenparty, flea market, wine, foto booth, a lot of metro, some shopping, some more sightseeing and some more unhealthy "food". I will let the pictures speak for them selves. 
 
The coming days will be filled with studies before I get a visit again. But more about that later. :) 
 
 
 
                Vid Berlinmuren
Daniel och jag
 
Fotoautomat
 
 
Halloween
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med besök💖❤️Snart kommer fler😊Längtar!

2013-11-13 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0