Berlin

Hej hopp! 
 
Nu är jag här igen. Som ni förstår så betyder det att det är en resa på gång igen. Denna gång är det Tysklands enorma huvudstad som gäller, förhoppningsvis i cirka elva månader framöver. Väskorna är packade, alla viktiga papper är (förhoppningsvis) inskickade och biljetterna och passet ligger redo. Imorgon förmiddag åker jag till Lund för att säga hej hej till Daniel och Johanna, och på söndag morgon sätter jag mig sedan på tåget från Skåne mot Berlin. Ca tio timmar kommer den resan att ta, och 16.45 är planen att jag ska sätta min fot på Hauptbahnhof i Berlin. Mina nya rumskompisar kommer att möta mig, och tro mig, de kommer få hjälpa till att bära, för jag har alldeles för mycket packning med mig! Studier i Media och Kommunikation är det som väntar, men jag ser naturligtvis fram emot att få utforska Berlin så mycket som möjligt också.
 
Om ni vill hänga med så vet ni vilken bloggadress ni ska knappa in på era datorer, telefoner eller ipads. :) 
Vi hörs! Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Elaine & Bengt-Olof Hjertberg

Som vanligt! Gör det bra... ha trevligt... njut av livet... Jättekramar Mm&Mf

2013-09-05 @ 18:47:10
Postat av: Anonym

Puss mitt hjärta!! Ska bli spännande att följa ditt år i Berlin.
Mami

2013-09-09 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0