En massa bilder

Hade egentligen inte tänkt blogga ikväll, är lite förkyld och trött så hade tänkt lägga mig direkt. Men när jag kom hem från skolan fick jag en massa bilder av Christian från vår vandring i Alperna i somras. Och de måste jag såklart visa er, de är mycket bättre än mina bilder. Själva vandringen kan ni läsa om HÄR. Nu kommer det bilder. (Lite mindre format än vanligt, men det kanske är bra?)

  
Thank God för vandringsstavar!          Där nerifrån klättrade vi                   På väg mellan sten och sten ^^

    
Ser ni mig? Allra längst ner i hörnet ^^    Här är vi också bara som små prickar    Vid glaciären

  
Påväg ner igen                                Fulare ställen har man käkat frukost på!   Stugan där vi övernattade

  
Ännu en "liten-prick-bild" ^^

Woosh, det tog lång tid kan jag tala om! Nu måste jag verkligen sova! Kanske kommer fler bilder imorgon (eller snarare senare idag, för det är ju redan torsdag ^^)
Natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0