091102

Guten Tag!

Hur har ni det denna höstiga måndag? Här spöregnar det och är grått, grått, grått! Önskar att jag inte behövde åka in till Basel ikväll, men tyskakursen kallar. Naja, får väl inviga de nya stövlarna då.. ^^ Och kanske använda det fula paraplyet ;) (HÄR)

Skulle gå upp vid åtta idag, men vaknade halv sex (efter typ5,5 timmars sömn) och kunde verkligen inte somna om. Så jag låg och glodde upp i taket i en och en halv timme. Och nu får jag betala för det, gissa vem som är trööööööött!!!
Det får väl bli direkt i säng efter tyskan (tänker jag alltid, men så blir det aldrig). Anna har studiedag idag, så hon är hemma. Det är Olga också (som nästan alltid på måndagar), så vi tre har pysslat lite därnere med läxor, rättning (Olga är ju lärare) och målning. Nu bakar de bröd, och snart kommer en kompis till Anna. Jag funderar på att sätta mig i soffan med min bok och bara ta det lugnt. Får väl se.

Inte så himla intressant dag alltså, men antar att de också behövs ibland.

Vad gör ni? Kan ni inte berätta?
Är faktiskt nyfiken på vad ni som läser pysslar med!

Ha det!
Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Jobbar...jobbar...jobbar....igen allt jag inte gjorde när jag hade semester! Börjar med utvecklingssamtal i morgon. Här är KALLT!!!

Varm kram från mamma

2009-11-02 @ 16:17:45
Postat av: Kajsa

Jag måste skriva ihop ett djupt, meningsfullt och intressant tal om relationer och starka band till svenska B-nationella...till onsdag. Önskar att det kunde vara varmt så man slipper krypa ihop och se sur och hård ut. Vill mest fly nånstans och slippa konsekvenser och annat jobbigt. Önskar att jag kunde planera bättre och sen faktiskt hålla det jag planerar. Men det funkar inte. Jag är en sista-minuten-människa. Du ser, här sitter jag och skriver värsta töntlånga, melankoliska, självömkande och självömkande igen-kommentaren till dig, när jag borde vara djup, meningsfull och intressant. Töhö...

2009-11-02 @ 20:28:07
Postat av: Maja

Läser din blogg, vilket jag gjort et bra tag, gillar den starkt! :)

2009-11-03 @ 09:53:50
URL: http://majjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0