Fredag igen

Och det är fredag igen. Tänka sig vad fort det går! Helg..
Fast idag ska jag lägga mig tidigt, vill INTE vara trött imorgon! Tror att jag kanske struntar i allergitabletterna med, de gör mig så trött! Men får se hur det känns imorgon.

Dagen har varit som alla andra dagar denna vecka. Men jag klagar faktiskt inte, för en gångs skull njuter jag lite av att inte göra något. Vilar i mig själv, så att säga^^
Därmed inte sagt att jag inte ser framemot morgondagens aktiviteter. (Förresten, mami, jag sover i Wildberg. Allt lugnt^^). Längtar efter att dansa! Och innan dess es glass i ett förhoppningsvis soligt Tyskland.

Idag tog jag som varje fredag en promenix till tågstationen för att plocka till mig veckans nummer av "Friday".



Jag brukar läsa tidningar bakifrån, dvs börja med sista sidan och så även idag. När jag slog upp första bladet (alltså sista) fann jag detta, som fick mig att le och skicka iväg ett sms till Samuel:


Vår fotoautomat!

Minns ni? Detta.

Vi planerar att återvända, kanske nästa helg. Denna gång utrustade med rekvisita ^^
Korten ska ni få se närmre på också, så fort Sam har kopierat dem.

Ha en fin fredagskväll, Leute, så hörs vi

Kram

Kommentarer
Postat av: christine

<3

2010-04-16 @ 23:45:28
Postat av: Ida-Ida

Haha, ni är riktiga trendsättare. Jag slår vad om att de läste din blogg och fick inspiration till baksidan på tidningen ;)

2010-04-17 @ 00:03:01
URL: http://idawenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0