Torsdag it is

Åhh vad härligt varmt och skönt det är! För min del skulle det gärna få vara 30 grader för jämnan! :)
Inte ens när jag och Anna cyklade till Frick önskade jag mig annat väder. Mycket hellre detta än massa minusgrader!

Tyskan igår var som vanligt förutom att vi sa lite extra hejdå och lycka till till varandra. Mest till mig, de andra fortsätter till hösten. Kändes bara lite konstigt... Tror inte det gått in i skallen än att det faktiskt snart är slut på alltihopa..

På tal om slut, vi har lite sorg här i huset. Det lilla marsvinet Wuschel dog idag... Helt plötsligt, ingen vet varför. Kanske hettan. Sorgligt i alla fall...

Snart ska jag iväg på orkesterrep.. Det fjärde sista... DET känns däremot redan konstigt och sorgligt.. Fy..

Anna har fiolkonsert ikväll, är lite trist att jag inte kan gå faktiskt, hade gärna gjort det. Men hoppas det kommer gå bra, hon är lite nervös tror jag. Och allt detta med marsvinet gör ju inte saken bättre precis...

Jag hoppas att ni alla har det bra och förlåt att jag är lite seg och tråkig på bloggfronten just nu. Har ingen fantasi och inspiration, och vill mycket hellre vara ute i solen än sitta och skriva på datorn. Men, I'll be back, better than ever, lovar! :)

ha det fint
Kram

Ps, glöm inte att skriva vad ni tycker om HÄR. Vill verkligen veta ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0