En Amélieask!

Fick som sagt present av Samuel igår. Och vilken present sen!

I världens bästa film, Amélie från Montmartre, hittar hon en ask som en pojke gömt för femtio år sen. Den är fylld med små minnen från hans barndom; foton, en leksaksbil osv. Och nu har jag fått en egen Amélieask!!!  


En fin blå plåtask med motiv från en chokladaffär i Zürich. Tror Samuel hade hittat den på loppis :) (förlåt för taskig bildkvalité, min kamera vill inte riktigt samarbeta med mig ibland.. Men tycker det är lite cool bild ändå ^^)

Asken var full av chokladkulor, små chokladbitar med motiv från olika schweiziska städer, ett foto på mig och Sam, tre remsor från allas vår älskade fotoautomat och en liten fin handskriven lapp. Underbart!!



Jag har verkligen haft sån tur med mina vänner, de är de allra finaste man kan ha! Verkligen! :)






Kommentarer
Postat av: Ida-Ida

Åh, vad gulligt gjort, det förstår jag verkligen att du blev glad för!

2010-05-23 @ 12:56:54
URL: http://idawenstrom.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

vilken present, charmerande härligt och underbart!

2010-05-23 @ 21:23:42
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0