We were dancing in the streets of Paris, it was spring and we were young

I maj var jag i Paris (ni kan läsa mer om det HÄR, HÄR, HÄR, HÄR,  och HÄR)
Nu har jag fått Samuels bilder från resan, och de är bara så underbara att ni måste få se dem. Det är såna där bilder som gör en lite vemodig för att man saknar Paris, våren och vännerna som är alldeles för långt borta. Det är bilder som jag tog med mig till Ellan i Uppsala och som vi skrattade åt så att vi fick ont i magen. För vi ser inte riktigt kloka ut. Men lyckliga :)
De fångar stämningen från resan så på pricken! Här får ni se några.
Men innan ni bläddrar ner till bilderna måste ni sätta på den här låten. För det är den man ska lyssna på när man tittar på dessa bilder:





C'est Paris



I Montmartre


Vid Moulin Rouge


Ellan, hatten och fisken :)


Åh, jag vill alltid leva så!


På Metron


Det var ett pluttigt litet torn det ^^









Vårt lilla "camp" vid tornet


Chokladkex och meditation


Ibland slappade vi i en park ett tag


Efter bion


Ännu en park


<3


Självutlösare är en bra uppfinning


Åh, det var en av de finaste resorna :)

Kommentarer
Postat av: christine

Vad fina ni är !

<3

2010-10-26 @ 17:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0